مشاهير

والد ياسمين صبري يكشف كذب ابنته-صور

شن الطيار أشرف صبري والد الممثلة ياسمين صبري، الحرب على ابنته بعدما صرحت أنها ليس لها علاقة بوالدها وأنها لم تراه منذ أن كانت في عمر الـ12، بحيث أكد أشرف أن كل ما فيل على لسان ابنته كذب وافتراء ولا أساس له من الصحة.

ونشر أشرف مجموعة صور له رفقة ابنته من خطوبتها الأولى عبر حسابه الخاص بموقع “فيسبوك”، وعلق عليها بتدوينة مطولة قال فيها:”بعد ماسمعت أكاذيب بنتي اللي ربيتها في بيتي وكانت صاحبة البيت وعندها شغالة وقدرت تطعن ابوها في ضهره؟”.


وتابع:”أصدقاءنا كانوا بييجو البيت بيشوفوها ولما كبرت جيبتلها عربية ياريت الناس اللي يعرفونا، وجم بيتنا يردوا ويقولوا ياسمين كانت عايشة في بيتي ازاي في كل مراحلها وازاي اتخطبت وعملتلها اجمل حفلة ودي صورها، الكدب ده بيبرر بالنسبة لها سبب عدم حضورها فرح اخوها ولو اب اهتم بفرح ابنه وزعلان ان اخواته ماجوش مش حيهتم ببنته؟”.

وتابع والد ياسمين صبري في حديثه:”أنا عملت لها حياة كريمة راقية ومحترمة وماكنتش فاكر ان الرد حيكون كده والسر اللي الناس ما تعرفوش انها اتطلقت من الراجل المحترم الدكتور ده بسبب امها لانه حكالي وقالي امها خربت بيتننا، واتجوزت من ورايا عشان كدا أنا مش معترف بجوازها اللي من ورا ضهري”.

وبعد ساعات قليلة، قام والد ياسمين صبري، أشر صبري بحذف منشوره من على صفحته على موقع “فيسبوك”، إلا أنها كانت قد انتشرت بسرعة عبر صفحات المشاهير بمواقع التواصل الاجتماعي “انستغرام”.


whatsapp تابعوا آخر أخبار الموضة والجمال عبر واتساب


انضم إلينا واحصل على نشراتنا الإخبارية




ندى حاسي تغادر أسوار السجن و”الدقايقية” في استقبالها -فيديو

زر الذهاب إلى الأعلى