مشاهير

زوجة طارق العريان الأولى تطلق النار على أصالة -صورة

مباشرة بعد تعليقها على صورة طليقها وأب أولادها طارق العريان رفقة حبيبته الجديدة، نيكول سعفان، خرجت الزوجة الأولى للعريان، هالة العتال لتهاجم الفنانة السورية، أصالة نصري.

وخرجت الزوجة الأولى لطارق العريان عن صمتها ووجهت كلاما قاسيا لأصالة عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.


وكتبت: “دي أول مره ممكن أرد فيها، الصوره قاسيه عليكي، طيب أنا لما كنت بشوف الف صوره، وابني مش موجود فيها، يا تري احساسي كان ايه ؟ كان كتر من قاسي كان مقهور، طيب لما كنتي بتكتبي العايله وابني مش موجود فيها، احساسه هو كان ايه ؟”.

وتابعت: “اولادك عندهم أب، ايمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده أب واحد بس، وللاسف مش حقدر اقول تفاصيل، طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه، يا تري قاسي ولا حنون، ذي ما انتي دلوقت، الجواز والحب والعشره في تفاصيل محديش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الايام ان ممكن الاب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش ان في نفسيت ولد، ممكن تتدمر، طيب دلوقت اولادك زعلانين من الكسره، طيب يتكلموا معه ليه لحد دلوقت”.

وعاتبت أصالة قائلة: “ارجوكي كفايه في اولاد وانا من حقي ادافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مش حلوه من كتر الحرب علي ابوه، كفايه، بعد الانفصال اللي كنت بتمني استمرار ليكم وربنا يشهد عليه ،بس ده نصيب ،الاهم دلوقت الاولاد ،كفايه تشهير في طارق، هو مش خاين وانت عارفه ده كويس جدا والاهم من الراجل دلوقت الاولاد بس، بلاش نشوه الصوره، وهو حر وانتي عشيتي معه ١٣سنه وانا عشييت ١٠سنين، ومعملتيش اي حاجه من دي عمري، لان الاهم كان ابني مش انا، ارجوكي كفايه من فضلك، لأن طارق احسن اب في الدنيا مع اولاده وانتي عارفه ده كويس”.

 


whatsapp تابعوا آخر أخبار الموضة والجمال عبر واتساب


انضم إلينا واحصل على نشراتنا الإخبارية




الثقافة المغربية تستهوي بلقيس فتحي

زر الذهاب إلى الأعلى